skolan.....

Idag började skolan, faktiskt lite roligt man har ju endån saknat det lite och alla kompisar. Men men kommer väl tycka det är ett helvet nästa vecka haha.
Iallfall så har vi inte gjort så mkt idag först fick vi loggböckerna och pärmar, block och sånt skojigt gratis grejer. haha så sjukt kul i klassrummet jag satt och skratta hela tiden när Lotta skulle vara sån allvarig med svininfelnsan och sånt så jag fick typ skrattanfall. Men men. Så så skulle vi ut i parken och ´´prata av oss´´ haha, men vi satt mest och sura över att vi var damp hungriga. Vi fick iallafall sluta efter lunch, sooft. sen så gick ajg en liten promenix med Dennis ner till knutan och ser precis min buss gå så jag fick kuta till rådhuset och han som tur va med den. Åkte sen till stallet och åt lunch och sedan började man jobba började med att plocka in alla hästarna själv, hiih, sen kom olivia så började vi ryckta de ocg gjorde de klara sen satte alla lektioner igång. haha jagg och olivia kutan typ och gömde oss när de från Italien kom för ingen av oss ville snacka med henne, ahha. men till slut fick oliva gör det ;)

Imorgon är det svenska prov i skolan först typ uppsats och sen läsförståelse och sedan på eftermiddagen ska man rida Todden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0