Sommar 09 - ett minne blått

Nu börjar sommaren 09 lida mot sitt slut, om en vecka börjar helvetet och jag känner att jag inte har fått gjort något i sommar, vad hände med att vi tjejor skulle va varje dag, vad hände med att vi skulle cyckla på ven, att vi skulle tälta i danmark, vad hände med åka till malmö. Har inte hunnit med något,
Men har ju endån hunnit med att umgås med den jag älskar mäst, Min älskade Nougat, I sommar ha vi skaffat så många minnen ihop, Kommer alldrig glömma Tränings tävlingarna, När vi badade i havet, när vi red upp våra dressyr program och du bara vill ta kol på mig...
Todd och Crispy, kommer alldrig glömma fenix, när vi var där, och skulle prova all underbara hästar, Ni var helt underbara, Todd du kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta!
Och dykning i Arild med Natta, Felle, looke, så grymt kul, ett minne som alldrig kommer spolas bort.
Fredriksstals teatern med familjen, så kul att man forfarnde d´kan skratta när man tänker på det.
Alexander på Skansen, bästa kvällen på sommaren, när man slog på tv.n och han sjöng Fairtales och Funny little world.
Mys kvällana i poolen hos Bella.
Alla mys turer på Nessie, alla hinder vi har flyggit över, ett minne rött.
Alla underbara sunder i stallet, med alla skratt alla leende allt kul vi har hunnit med.
Hästens dag, 3.a i två klasser, ett minne för alltid.
Karros nya söta, snygga, fina häst Theo, en stor vin travare som ska bli världens finaste ridhäst. Kommer alldrig glömma när jag kom till stallet och han bara stog där, jag ba, vem är det, och karro bara min egna häst. Minnen
Alla underbara stunder med Puma, alla badturer, alla träningar, han har under bara några få månader lyckats bli världen finaste hund.


Sommaren 09 Har varit en underbar, fin, härlig, sommar med mkt skratt och glädje. <3



Sommaren minnes bilder:

Härliga Nougat på LA:1 programet. V. 31

Underbara söta puma.

Kullabygden Pay and Ride - Felfria.

Underbara och Roliga hästens dag.

Arild dyket. - 6 Meter

Sommaren med Nessie!

Min älskade Nougat som alldit fyller upp glädjen på ledsa dagarna.


SOMMAREN 2009 - MINNEN SOM ALLTID FINNS KVAR!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0