Vad har du gjort idag?

Sitter här vid mammas  dator nu coh funderar på vad jag ska äta,hmm? Iallafall så var det skola idag och där har man fått gjort riktigt mkt, är völdigt stolt övermig själv. Första riktiga pluggdagen typ idag.eller ja, alla stegen började idag. Så jag och Sara gick till moderna språkför en lite mjukstart och där gjorde jag klart nästan hela steg 3. Jag jag föresten sakt att vi har fått världens bästa spanska lärare? Nä just det,Hon är sååå jävla  soft. Men men. på eftermiddagen fick jag lite mindre gjort när vi jobbade i klassen, typ hade ingen aning alls vad jag skulle jobba med, stog typ mellan matte och svenska valde typ mitt i mellan alltså inget, men sen började jga lite på matten och har lärt mig ,Rät, Spetsig och trubbig vinkel.bra va? hiih. Sen när jag kom hem så pluggade  jag svenska i 2 timmar, så skönt och ha det gjort,gjorde klart Inbjudan och reklamation på steg 18 såhar typ bara CV och Läsförståelse kvar :P. Sen gick jag en runda ner till stallet och kollade på alla Busfrön som gick lektion.
Pratde lite med allt folk,. Ska rida nogge på sön. typ tror bara ajg ska ta det lugnt så han får vila lite. Ska jobba imorgon med eftersom de saknade en fadder.

Men nu tycker jag synd om alla er som har läst om min väldigt intressanta dag (host).

Kyssar och Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0