1050 :- till sen är du min

wii, kollade nyss mitt bankkonto och då visade sig att stallet har satt in 4080 kr till mig, asså gud trodde inte jag skulle få så mkt :p och det bästa är att jag kommer kunna köpa min älskade system efter jul :) gud vad jag e glad. Ska snacka med bröderna om system hjälp och sen är det jag som är ägare till en helt egen xD.

ja kan ju inte skiva mer men tänkte göra en hiss och diss om kamero ;P


System kamera Canon Eos 500D
Vad mer kan man säga en att man är förälskad!!!


Jag älskar ju min digitalkamera med, fast den slår inte system, så därför dissar jag den nu.
Fast det är min första kärlek som tar riktigt bra bilder.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0