Glad el Inte?

Jag har jätte glad för imrg ska Jocke snacka med Markus som jobbar på expert, de ska diskutera min kamera som står på inköpslistan. Är till 99,9 % säker på att jag kommer köpa Canon 500D. Expert har sett med kamera,  4 GB minneskort, väskt & putsduk. Men finns det någon på lager? nej, och det är lite pest.. Men men, Jocke och markus får väl diskuter pris och grejor :D så får vi så hur det slutar..

Jag är även väldigt sur och besviken, fick nästan inget i julklapp som jag ville ha. fick 400 kr av min mostrar och det är ja glad över, och fick ett armband av mamma som jag faktiskt ville ha. Sedan fick jag ju hörlurar av mamma men tror ni hon lyckades köpa rätt? nää.. Och mamma lovade mig pengar, fick jag några? nää, så jävla lågt... Av pappsi fick man världens sämsta film, typ en massa body lotion som jag knappt andvänder och ett halsband som alldrig heller kmr komma till andvändning... Fast kanske pappa går med på att betala sista pengen som typ e kvar på kameran.. Farmor kanske ska snacka med honom om det :P Men det förvånade mig att jag inte fick en enda film av mamma, eftersom jag önskade miljoner filmer och alla gick att köpa på cdon och jag vet att hon köpte till kusinerna där men hon verkar inte gilla mig direkt... Och pappa är jag med beskriven på som in i helvete, jag köpte exakt det han önskade sig, och vad fick man jo raka motsatsen mot vad man ville ha, dålig stil...

Nu ska jag typ inte blogga mer ikväll, ska väl försöka bli lite glad :/


Kommentarer
Postat av: Mollie

Min jul blev också skit -.- Jaja, du vet ju genom msn :P

2009-12-25 @ 20:39:24
URL: http://molliesdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0