Good morning, December 22

God morgon får man väl säga, eller ska jag säga god eftermiddag?

I vilken fall som så fick jag lov kännasla idag, gud vad det var skönt att bara sova så länge man ville..
I natt drömde jag om min älskling och att vi tävlade i globen och han ägde hela arenan.. Gillar såna drömmar, fast den drömmen komer alldrig kunna uppfyllas...

Hatar verkligen folk som hela tiden frågar dumma frågor som de igentligen redan vet svaret på..
T.ex. I söndags på stall mötet så frågade alla mig typ miljoner gånger vf inte jag ska ha vinterhäst nu när det är upphåll, ja vad tror ni folk?  Är det för att jag inte har tid? Är det för att jag inte tkr ridning är kul? Är det för att det är jobbigt att rida när det är snö & kallt?.. Nä det finns ju faktist en andlednig, ölskar verkligen att rida på vinter och jag älskar ridningen och jag har all tid i världen. Men det blir ju inte kul när inte DU är här, blir inte rikigt vinter utan DIG, så just därför ska jag inte ha vinterhäst efter som DU inte här här hos mig...

För övrigt så ligger jag i sängen med datorn i knäet och en stor kopp me varm choklad med grädde i -.-

Idag ska man först hem till farmor och träffa faster, bröderna, kusinerna och kusinbarnen. O det är ju alltid kul, haha jag älskar verkligen mina små kusinbarn, det är så härliga, Undra om vi ska leka fånga Jessie och kasta sig på henne.. Vist låter inte kul, fast det är faktiskt en lek som de själva kom på.. Den går ut på att man ska fånga mig och sedan ska man sätta mig i uterummet och sedan ska man kasta sig på mig, sammtidigt som jag ska försöka fly.. Fast det med fly är min egna lilla lek i leken, haha,.

Ikväll ska man äta lite julmat me, mamsen och brodern, myys. Tror jag får mina julklappar idag, fast vet ej. ?


Igår låg jag och tänkte på att jag saknar kompisarna från skolan, så kom på att vi måste va -.- de har inget val, för efter jul är det jag som åker hem till de :p...

(jag hatar verkligen mobiler med kan jag meddela, vrf måste det kosta pengar, hatar verkligen att pengarna tar slut.. Vist jag har inget problem med det, men hatar när andra pengar tar slut, det blir så trist att inte kunna messa med någon bara för att deras pengar är slut..)

Nu ska jag fortsätta att lyssna på min musik, och så ska jag drika upp chokladen och sen vet jag inte mer, ingen jävel som är kul är ju inne på msn...

Kommentarer
Postat av: plplplpdlpaslf

orka att du tycker synd om dig själv genom att inte ha sånn där vinterhäst. gå vidare och visa att du är mogen, även fast du är liten? du mår inte bättre av att sörja och tycka synd om dig själv, för det är ju inte den där hästen du tycker synd om???

2009-12-22 @ 23:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0