Göteborg närmar sig...

Har råkat vara lite inaktiv... Har blivit sjuk igen, asså jag komemr alldrig bli frisk. Missade provet idag, okejj lite glá e man ju :p men stannar nog hemma imon me och får se om jag rider, fast det tror ja :P.

Annars så kollade ja nyss programet till Göteborg HS och blir antagligen lördag man åker :D wii.På lördagen kommer också Honza Bláha, han e typ sån frihetsdressyr grej, spännande. Faast  ingen att åka me? om ingen rolig vill åka så blir det bara ja och mum, fast jag vill gå heldag kl. 10 & kl. 17 men tror ej mamma vill det, det är ju inte hennes favorit att va där.
Nån som vill haka?



Nu ska ja typ göra något, vet inte vad... Iallafall tv sen, som att jag inte gjort annat ida?.
Slänger in en bild från förra GHS!

Film: Honza Bláha

Bild från förra GHS:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0