Julafton -.-

Julafton idag då ja! Imorse var jag,sagis och sysan ute och red i hittarp, myys.. Feykir var ovanligt pigg och snäll :D Hoppa bara till en gång...

I mina små julklappar befan det sig:

Doft ljus
Body lotion & sånt
Film: I taket lyser stjärnorna
mer body lotion el kräm. vet inte rikitgt vad det e...'
Hård diskt till datorn
val mellan shopping dag på väla, hundböcker, filmer, pengar till system.. Så det blir väl system :D
Halsband
En bok om att uppfostra hundar från deras beetende
buff


Nu ligger jag och puma i sovan helt utslagna och vi ska snart tvinga på oss kläderna och gå ut och leka lite i snön ;D


Gammeltomte som bor under granen, han är minst 100 år gammal..

Jul klappar

Min ena jul klapp, blev lite glad när det var ett rim på. Kan ni gissa vad det är?

Julkula i granen

Julebocken under granen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0