Lördag 12 December 2009

Stallet idag, typ lite kaos, fast eftersom vi är bäst så löser vi alla problem.. På ridnigen så bestämde några av oss att vi inte orka rida dressyr på banan så då red vi ut, och ni kommer inte tro mig men jag red faktiskt Creamy, och ja, jag är nästan ny förälskad, han var sjukt kul, helt hingstig och jätte pigg, sparkade bak o ut och bocka, wii, såna hästar gillar vi...

kan även medela en stor händelse. Palm har städat sitt rum, de ni, Nu är det fint och jag har tänt lite ljus för att försöka få lite julstämmning i vårat skåne land...
kan ju säga att jag tycker det borde bli snö nu, vill verkligen ha det. Vill tolka och skritta runder i snön :P

Imrg har vi lucia i stallet 16.00. På kadriljen rider jag Feykir, ja, övningen gick ju så bra idag, allt började med en smällare sen kan man nästan räkna ut nästa, sedan typ vägrade han gå i hörnen och kunde inte gå i mellan läge mellan skritt och snabb trav. men ja, hoppas han i lugnare imrg, fast det skulle jag inte tro...

Nu ska jag mys med mina tända ljus och kanske se en mysig film



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0