31 Juli 2009

Stallet idag, ( som vanligt) haha. Men idag så Kom Nougat förra äger och kollade lite hur han har det, fick en lite prat sund med de innan jag skulle rida ut på Melonen, Sen på eftermiddagen så fick jag och Saga rida upp vårat program, och det gick väl sådär tkr jag, men blev i allafall godkända och det är ju huvudsaken. Sen mockade man Nougats box och snackade lite Med Karro och Saga sen fotade man hästarna i hagen och sedan lånade Nea kameran och fotade lite trevligt folk i stallet. Hihi,

Imorgon blir det upp tidigt igen, för imorgon åker vi till Fenix och hämtar Todd och Crispy.

Här kommer lite bilder från dagen, se och njut, haha.-*

Jag och Nougat i LA:

Saga och Waldo i LA:1

Nogat i hagen!

Nougat i Hagen!

Nougat i hagen!

Feykir i Hagen!

Mjauuu - Kisse Miss i stallet.

Lotta och Anna i stallet!


Kyss och Kram för denne dan ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0