Movie and Läxa :D

Nu har man precis set Beck - Annons mannen. Plus att man har övat in LA:1. Gud vad svårt program en massa övergångar och vändningar, och galoppen vid X, kommer gå uselt. Men imorgon blir det dryssyr träning, ons Hoppträning ( tror jag) och på torsdag åker vi till Kullabygden och hoppar 80 cm klassen. Wii, läängtar. Fast lite läskigt har alldrig ridit på gräsbana förr, hihi. tänk så är den stor? då kanske jag inte hittar, och tydligen är det förbjudet att ha en GPS-. haha.
Nu är kl. 10 i 12 så ska träna lite till på D- Programet så alla övergångar sitter och sedan ska jag gå och drömma om hur jag och Nougat flyger fram.

Kyss och Kram för denna dag.

Slänger in en liten sötis bild på Nogge för det passar bra.



Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0