En mååånad kavar!

Idag är den en månad kvar till christmas day... och mindre än 3 veckor kvar i skolan... wii
Eftersom det är en lite ynklig månad kvar till julen så ringde pappa mig idag och påminde om att jag måste skriva en ´´liten´´ önskelista, så då började jag på det
Så här ser den ut hittils:

·       Pengar till systemkamera!

·         Parfym sett med body lotion och dusch kräm. (visar dig)

·         Gina tricot kläder

·         Hood tröja från stadium

·         Kläder från Only

·         Smycke från Cocoo

·         Film: Dumpa honom

·         Film: 2012 (om den har kommit ut)

·         Film: Baksmällan

·         Film: The Children

·         Film: Marley och Jag / Den där Mary (2 disc)

·         Film: Slumdog millionaire

·         Film: Bröllopsduellen / Smekmånaden (2 disc)

·         Film: Bröllopsfotografen (om den har kommit ut)

·         Film: Yes Man

·         Film: Dum & Dummare

 

hhaha, det är typ miljoner filmer, men har ingen fantasi för det enda jag igentligen vill ha e pengar men måste tydligen önska mig något mer.. Fast nu har jag fått ihop ca. 2500 till kameran :P wii på god väg behövs typ bara 4000 kr till :D

Nu ska jag äta mat och halstabletter och sedan vet jag inte vad jag ska göra.

btw. var ju på konfan idag med, och där snckade vi typ om döden och sånt, och så skulle vi diskutera vad vi var för och emot och då fick vi dödshjälp och då sa typ anna att det är lika bra att mab dör för då kan man bli en katt typ och snacka om att jag och olle fick skartt anfall ;P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0