Kakor och Uppdaterad Ipod :)

Har varit och hämtat Kakor hemma hos jacob som vi ska sälja i klassen, KÖPA NÅGON? 50 kr/ burk masso goda smaker... :)
Sedan så har jag faktiskt lyckats med att uppdatera min Ipod, Har kommit in lite ny musik och lite nya bilder! Gav mig på att försöka lägga in video klippen men åter igen misslyckades jah (a)

Annars va det skolan idag, typ satt i ´´tyst rum´´ med mollie,bella, haha, fick typ massa varningar av björn, vi var ju jätte tysta så kan inte förstå vf  (host) ? Sen kom typ alex och dennis så satt typ jag och alex och lekte med ipoden ;P kul liv...

Sen har man ju varit in the stall idah, fadder, haha, typ hade panik när jag skulle dit, missade första buss, bara det stressade mig, sedan fick ju så klart den andra bussen problem och jah, ni förstår nog...
Men hade shettisarna idag, guud vad det var kul idag, ingen unge grät.. eller jo, Emily för hon råkade bita sig i läppen när vi hade avsittnings övning :/ Men annars var det frid och fröjd ( eller vah man sägerh) Barnen fick göra bomm övning, upp och avsittning och hoppa hinder ink. trava :P wii, mina småttingar börja bli stora ryttare nu när de inte skrämmer varandra längre...


Hittade lite gammla film klipp idag.

Min saknade nogge bebis....<33<3 ( dålig ljud och kavlite)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0