090914

Hola! Idag så började hela dagen kanon, Bussen krockade med en grävskopa, hahah, så vi fick vänta och en massa sont tills nästa buss kom och sedan så åkte vi vidare och idag började vi i Maria Förs. Riktigt kul faktiskt, typ alla skulle ringa in sina egenskaper och sånt så snackade vi om det, och som alla vet så är Ema en Clown, haha. Jag tyckte att jag var en busig person så då ringade jag in det. Efter mariaförs åkte jag hem, måde typ as dåligt Igen. hade typ  feber när jag kom hem så kröp ner under ett täcke i sofan och där låg jag och sov, sen såg man På 3 Systrar och 1 mamma. det rä bääst det filmen.
Nu har jag varit så duktig så jag har städat rummet för imorgon fyller jacob år och på ons fyller jag år.
Kör och Konfa imon, palla men men, jag och karro brukar ju endån bara sitta och flumma, hahha.

Asså jag kommer döö denna veckan, ska redovisa spanskan, Kan inte ett skit, ska typ kunna räkna till 100 och säga vad jag önskar mig och nrä jag fyller år och sånt, och jag är ju typ IG unge hahha, Sen ska engelskan också redovisas men den brukar vara rätt chill för Lidja, Men men får väl se hur dte går. Och har skit No uppgiften kvar, fattar nada och ska ha MVG? undar hur jag ska lyckas. Imorgon blir nog chill dag i skolan börjar typ med labb och sedan får det väl bli NO uppgifterna och typ matte, kanske hinner med lite tråkig spanska.

Nu ska jga typ snart sova för jag har typ ingen ork att göra något alls längre-,

Kyss och Hej Leverpastej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0