Cha Cha!

Idag é det Torsdag

I skolan idag så hade vi först labb, coh fattar typ nada men men. Sen har vi haft musik och ja, jag har ju verkligen inte någon talang där, & på PH så förbjöd Lotta mig att jobba med svenska, asså en lärare borde inte få göra så för då sänker hon mitt betyg i svenskan, åhh guud vad jag hatar henne.

Men på ridningen idag gick det jätte bra, Fick verkligne ner Nougat på tygel och allt och han gick att arbeta, kännde mig duktig. Han gick jätte fint enda fram till typ sista 10 min då han tkt det började bli tråkigt så då började han bara strula och slänga med huvudet, men kan ha varit mitt fel med för jag blev verkligen trött så jag gav nog med mig lite.

Nogge var så gullig inne i stallet idag, när jag hade tränsat honom så fick han stå med grimman runt halsen bara, och när han typ försökte lukta på millan så jag bara: NOUGAT, och då bara kollade han på mig precis som att han var en hund, så typp när jag hade sakt till 4 gågner så stog han helt still. Och sedan satte jag mig typ under hans huvud så alla bara, asså Jessie det är farligt att sitta så, men jag har ett sånt förtroende för Nogge och litar på att han aldrig skulle vilja göra mig något dumt. Sen började han Busa med mig och puffade på mig och tog tag i mitt hår med munnen, hihi.

´´Min ´´Nogge är bäst

Imorgon är det idrott känner faktiskt att det ska bli kul och på måndag ska vi springa 7 km :) Jippi, har typ ingen konndis alls haha men men det funkar nog.


Bara för att Nougat är den sötaste på hela denna gjort så får det bli en bild på han.



Guud vad jag skriver mkt som ni säkert inte ens är instresserade av. hiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0