Gör som du vill, det är det bästa. Det har jag alltid tyckt!

Dagens mening fick bli:  Gör som du vill, det är det bästa. Det har jag alltid tyckt!

Idag: Skolan typ vi har fått en sån kille som typ ska utbilda sig till lärare så han ska vara hos oss i 2 veckor, han verkar rätt chill :) Vi hade förseten föreläsning med Martin idag :) Älskar verkligen historia, skit kul och jag kan verkligen hänga med i det. haha, belv sur när martin sa att Cristoffer Columbus inte upptäckte Amerika typ, har alltid trott det och att han satt där på en Ö. hahha.
Vi hade också sån MariaFörs idag typ föst skulle vi snacka hela klassen om respekt och sånt, och ja, man kan ju säga att vår klass behöver det, ahha. Sen hade vi kill & Tjej grupperna och vi fick typ se en bild och sedan pratade vi om mobbning, kännsdes faktiskt lite skönt att få prata av sig typ om sånt. Saknar lite att vi inte gör det med Lena lägre :/ men men.

Var i stallet idag med, fadder och ridlärare trevligt :) Hade shettisarna tsm med Oliven 2. Haha, asså Frida ( en elev) hon är så grymt ´´kaxig´´ haha men hon är seriöst den sötast ungen också, hon bara: Du är mkt snabbare än hon ´´nya´´ som var här när inte du va det. ahhha, Stolt kännde man sig.
Men ja, känner att vädret har varit sämst idag, när jag hade lektionen flög 2 ungar av och hästarna blev typ skrämmda för blåsten ochd e regnade och var kallt, buuh.
Jag och Oliven 2 fick åka med Sussi upp till kulla och hämta hem Sunny och Amber för de kaan typ inte stå ute när det är så blåstigt så då fick jag rida hem Sunny, och då skulle vi gena typ förbi ett hus och då vägrade båda hästarna att gå fram så då fick jag hoppa av Sunny och när jag sen skulle upp igen kom jag påa tt hon brukar sparkas, lyckat va? Men det funkade faktistk och hon försökt inte ens sparka mig :D. Sedan kom vi tbx till stallet och då byte jag om och städade skåpet, duktigt va? hiih. Sedan gick jag upp i stora stallet igen och snackade lite med nea & Sussi :)

Nu ska jag typ se tv eller plugga, hmm? ahha, blir nog tv för orkar inte plugga och fryser typ till tusen, men men vi lever ju typ på nya istiden haha.


Ska föresten leta tävling också :p har hittat 2 st i Åsbo och hoppas det blir av där, vill verkligen dit, vet inte vf men ja.

Nu ska jag sluta skriva mer oitressant. hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0