Halli Hallå

Idag é det 090909, wii

Igår hade vi musik lektion, hahah älskar seriöst bert, typ ser på det hela tiden.



På musiken skulle vi spela Gitarr och Piano och ajg är säämst bokstavligen, jag kan verkligen och enu värre blev det när vi skulle sjunga, jag är skit förkyld så lär som en hes gås. hiih

Idag 090909. Vi klassfotades idag och jag ÄLSKAR verkligen 8.1 bästa klassen ever. Min klass är sämst på allt hihi och endån är vi bäst, Hade Micke sista lektion och han var snälle? hhihi. han brukar inte vara det.
Nu sitter jag är och har hunnit sova lite är typ jätte sjuk typ helt täppt ohc hes och ja, ni fattar. Nu ska typ jag äta snart för kl är typ 17.00 så är skit hungrig, hihiih.

Fick förseten mina smexiga presentkort från Macdonalds idag. 2 st hihi.- Utger mig själv osm 2 personer. Man är ju smart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0