She´s so lucky, She´s a Star, But she cry cry , cries in her lonely heart!

Så hrä lyder dagens rubrik:  She´s so lucky, She´s a Star, But she cry cry , cries in her lonely heart!


Hejsan, Skolan idag då ja, och ett skott i huvudet hade inte varit fel. Vi hade engelska prov och jag sög bokstavligen, jag kunde inget.

Men men nu ska jag ta en lilla ljusa sidan av dagen. Vi hade musik redovisning och tror det gick bra, hih, behövde bara spela upp piano för Kristina hade glömt att det var 6 st kvar och  min senare skulle vi på föreläsning. Lyckat..
Hahha, det har öppnat ett sånt nytt typ Th i stan, och det var smockat med folk där utanför idag, typ långa köer och sånt.

Har tränat med vovven idag och han är riktigt duktig, men nu är han ute och spinger av sig i trädgården, men kankse bör ta in honom, Der ös regnar typ ? haha, snäll matte jag är...

Men jag la in bilderna från kameran idag på datorn så kommer nog upp någon trevlig bild...
Hittade föresten et fuul bild på mig när jag rä liten, tänkte att ni kunde få se den, så ni kan skratt åt hur ful jag var och är.



Varsågod, SKRATTA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0