Sjukk....

Är lite sjuk, hostar slem och är jävligt snorig, Mysigt vaa? hihi. Sitter och fotar och redigerar bilder & lyssnar på Trying to recall faktiskt lite mysig låt kom jag på.

Dumt nog av mig var jag på träningen igrå fast det var ju hoppnign som nt går att missa, Hoppa crazy Todd, typ en galet stor skilldnat från Nougat som jag är van vid, men anntar att det är bra för mig att rida galna hästar lite med. :p  thihi.-
Sen var jag på hundkursen med, Puma var helt Okoncentrarad och ville verkligen inte sammabeta, och jag var skit nersöv för att vi skulle visa upp program, Men sen sa Ida att vi inte behövde ifall vi inte ville och då gick det lite bättre att jobba med puma. Men den visade vi upp hopp genom ring för det är han verkligen Skit bra på :D

Funderar på ifall jag ska anmäla mig till Fortsättning vardagslydnad? hmm, vad tycker ni? Tycker det känns lite vettigt för Puma måste tränas regelbunde. hihi

Men nu ska jag nog ta och sett igång någon bra film,

Kyss och Kram.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0