Varför?

Varför vill gud detta? Varför vill han att man ska vara sjuk. haha, det lät religöst. Men det är as jobbigt, har ont i halsen, hostar och nu kav mammsen mig nogot min min nästa så när jag nyser mig så blir ´snoret´ helt gul grönt mysigt, värkligen underbart.
Jag som ville dyka ikväll kan inte det, och det är sämst, vi skulle haft gäster imon men nu belv det inställt så vi ska inte fira mig och Jacob fören i mitten av November kul, 2 månader efter att jag fyllt år...
Kanske inte ends kan rida och jobba imon. Fast vill verkligen rida det är ju hoppnign. Men kannske kan vara där och hålla i mina lektioner och sedan typ vila. jajja. fick nyss lite tråkigt så jag fotade lite, blev inte så bra men lägger upp de bsäta bilderna iallfall.








Kommentarer
Postat av: annelie

hoppas du inte smittat ner oss andra nu då ;) fina bilder förresten. ses i veckan :D xo

2009-09-14 @ 13:47:25
URL: http://blomquista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0