Veckans sjätte dag...

Stallet idag, jobbat  och haft teori lektioner ;) wii kul, sedan red man, Red Nougat och han var jätteduktig, men blir så jävla sur på vissa folk som säger att jag gör fel och dkr att jag rider fel och så, men jag gör ju bara som tränarna säger åt mig att göra. Men men, Fick ner Nougat och han gick fint näst intill hela lektionen, rikigt nöjd, vil typ ha han hela terminen nu men kommer absolut inte få det för de andra i gruppen :( men men.

Nu ser man på film hmm, vet ej vilken men den är typ en mamma och en dotter som byter kroppar typ, lite skoj faktiskt.

Imorgon ska man rida ut med Joakin och Erika de ska rida Waldo och Crisby och jag ska rida i täten med todd, ja får se hur det går. haha

Slänger in någon sötis bild på min sötnöt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0